خروج روح از بدن با روش کالبدی از نور

#871
arshia
مدیر

روش کالبدی از نور
این روش احتیاج به تمرینات زیادی دارد ولی در این روش نیازنیست که به حالت بین خواب وبیداری بروید یا خوابهای خود را کنترل کنید.تنها چیزی که نیاز است این است که از تجسم خود استفاده کنید.
یک صندلی راحت را در یک اطاق انتخاب کنید،جایی که هیچ چیز حواس شما را پرت نکند . روی صندلی بنشینید و عضلات خود را شل کنید . روشی را که بهتر برای ریلاکس شدن شما جواب می دهد استفاده کنید . ریلاکسیشن خیلی عمیق که شبیه حالت خلسه است نیازنیست . فقط سعی کنید نگرانی های خود را فراموش کنید و فشار موجود در عضلات خود را ازبین ببرید تا بتوانید بهتر بر روی کار تمرکز کنید.
حالا تجسم کنید که دیگر روی صندلی ننشته اید بلکه در اطاق در نقطه ای به فاصله دو متر جلو تر ایستاده اید.سعی کنید هر چقدر که می توانید تجسم واضح تری داشته باشید از آنجا ایستادن. تمام کوشش خود را بکنید که در تجسم خود همه جزئیات را رنگی ببینید . تنها در یک تجسم مبهم ،باقی نمانید و در جا نزنید.
سعی کنید در تجسم خود ببینید که چه پوشیده اید،کفشهای شما چه شکلی است ،چه طرحهایی روی لباس و کفش شما وجود دارد،دکمه های پیراهن خود را بشمارید،به مدل موهای خود دقت کنید، ببینید صورت شما چه شکلی به خود گرفته است و چه حالت احساس را بیان می کند.
طوری تجسم کنید که تجسمات شما رنگی و سه بعدی باشد.
تمرین آینه Muldoon به عنوان تمرین مقدماتی برای این روش بسیار مناسب است زیرا شما را با ظاهر خودتان آشنا می کند.
بهتر است مدت زمان 10 تا 15 دقیقه را هر روز برای این کار کنار بگذارید و تمرین کنید و حد اقل یک هفته این تمرین را انجام دهید . این مرحله اگرچه مرحله اول ومقدماتی روش است ولی مهمترین بخش تمام تمرین است،با عجله از این مرحله نگذرید.
همچنانکه به تمرین خود ادامه می دهید متوجه می شوید که تجسم کردن برای شما هر روز راحت تر می شود تا جایی که با یک کوشش بسیار کم، تجسمی با تمام جزئیات و رنگی و سه بعدی خواهید داشت.
موقعی که به این توانایی رسیدید به مرحله دوم تمرین بروید.
مرحله دوم:
پس از اینکه چشمان خود را بستید تجسم کنید که اطاق از آنجایی که نشسته اید چه شکل دیده می شود . اگر به خاطر آوردن جزئیات برای شما مشکل است چشمانتان را باز کنید و به جزئیات اطاق توجه کنید و دوباره چشمان خود را ببندید و به تجسم اطاق و جزئیات آن بپردازید.
درمرحله بعد تجسم کنید که از روی صندلی بلند می شوید و به آرامی در اطاق در جهت عقربه های ساعت قدم می زنید . سعی کنید با چشم ذهن خود ببینید که چگونه با حرکت شما منظره سه بعدی اطاق تغییر می کند . سعی کنید اجزاء کوچکی را که از زاویه دید صندلیتان قابل دیدن نیستند نیزدر تجسم خود ببینید.
اگر با این تمرین مشکل دارید چشمانتان را بازکنید ،بلند شوید و با بدن جسمانی خود در اطاق قدم بزنید(در جهت عقربه های ساعت) . سپس دوباره بنشینید و چشمان خود را ببندید و سعی کنید چرخی را که در اطاق زده اید در ذهن خود دوباره تکرار کنید . آنقدرتمرین کنید که تجسم تان کاملاً واضح و راحت باشد.
در مرحله بعد همین تمرین را ولی در خلاف جهت عقربه های ساعت انجام دهید.
بعد مدتی تمرین کردن – که برای هر شخصی متفاوت است – خواهید دید که برای تجسم کردن به تلاش خیلی کمی نیاز دارید.
پس از آن در تجسم خود به اطاق دیگر بروید و در آن اطاق بچرخید و قدم بزنید . اول درجهت عقربه های ساعت و سپس برخلاف عقربه های ساعت . سپس در تمام خانه گشت بزنید.
بهتر است روزی بیست دقیقه تمرین کنید ولی هر روز تمرین را انجام دهید.
در ادامه تمرینات در تجسم خود با قدم زدن از خانه خارج شوید و در کوچه و خیابانها یه نزدیک خانه خود قدم بزنید . از تجسم کردن مردم در درون کوچه و خیابان خودداری کنید زیرا باعث پیچیدگی تمرین و کند شدن روند پیشرفت می گردد.
مرحله آخر :
در این مرحله ،دو مرحله قبل باهم انجام می شود ،ابتدا یک تصویر آینه ای از خودتان در فاصله دومتری خود تشکیل دهید و سپس تجسم کنید که بوسیله چشمان او به اطراف نگاه می کنید.
این کار مانند این است که بخواهید دوچرخه سواری یاد بگیرید . اوائل هر چه برای دوچرخه سواری تلاش می کنید تعادل خود را از دست می دهید و می افتید وبارها و بارها شکست می خورید و ممکن است روزهای زیادی را تلاش کنید ولی موفق نشوید ولی یک روز طی تمرین یکدفعه متوجه می شوید که می توانید تعادل خود را حفظ کنید و دوچرخه سواری کنید . و دلیل اینکه چرا توانستید را هم هیچ وقت نمی دانید . اگر یک بار بتوانید تعادل خود را روی دوچرخه حفظ کنید، از آن به بعد همیشه می توانید دوچرخه سواری کنید زیرا دیگر این توانایی را کسب کرده اید.
اطاق را از زاویه دید آن تصویری که خلق کرده اید تجسم کنید . به اطراف نگاه کنید و به جزئیات دقت کنید و از جمله به بدن جسمانی خود نگاه کنید. یک دفعه متوجه می شویدکه مرکز درک و توجه شما کاملاً در آن بدن تجسمی قرار دارد و دارید در جهت عقربه های ساعت در اطاق قدم می زنید ، درست همانطور که در مرحله دوم روش تمرین کرده بودید
هرچه بیشتر تمرین کنید زاویه دید سه بعدی جدید را بهتر می توانید حفظ کنید . اگر دیدید آگاهی شما به جایی که روی صندلی نشسته اید باز گشت نگران نباشید،به سادگی دوباره از اول شروع کنید.
اگر به این تمرین برای مدتها ادامه دهید می توانید به راحتی تمرکز آگاهی خود را به بدن خیالی خود منعکس کنید و آن بدن را وادار کنید که آگاهی شما را از اطاقی به اطاق دیگر منتقل کند.

اگر مراحل روش را به درستی تمرین کرده باشید و مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید ، بدیهی است توانسته اید که آگاهی خود را به یک بدن دوم از خودتان انتقال دهید ،در واقع یک شبح نورانی ( Phantom ) خلق کرده اید . این بدن می تواند شما را هرجا که می خواهید ببرد و از اجسام سخت مثل دیوار عبور کند.



با آرزوی موفقیت برای شما