Re: ارتباط با همزاد

#2548
رضا رضوی
کاربر

افراد چون تسلط و آشنائی کافی به این مسئله ندارند تعریفهای مختلفی ارائه میدهند
ولی با گرد آوری نظرات عرفا و علما و ادیان و دانشمندان علوم روحی و متافیزیکی و افرادی که در اینن باره به صورت
تجربی و عینی تحقیق کرده اند چنین به نظر میرسد که
همزاد جزئی از وجود ما است
همانطوری که ما به جسم مادی و فیزیکی مان میگوئیم "بدن"
همزاد نیز جسم نیمه مادی و نیمه فیزیکی ما است.
اطراف انسانها انواع و لایه های مختلفی از هاله ها وجود دارد.

از نظر من فعل و انفعالات شیمیائی و الکتریکی که در تک تک سلولهای ما در طول شبانه روز انجام میشود
باعث خلق میدان الکترومغناطیسی میشود که این میدان یک ماهیت نیمه مادی دارد
که از کوانتوم و الکتریسیته و مغناطیس و موج و غیره تشکیل گردیده است.
این ساختار که تمامی داخل و بیرون بدن مادی ما را در بر گرفته است
با نامهای مختلفی مانند "همزاد" ، کالبد اثیری، بدن نیمه مادی و غیره نامیده میشود.

برای تسخیر آن نیز همان طوری که برای تسخیر بدن مادی باید ورزش کرد و آن را تقویت کرد

برای تسخیر همزاد نیز باید تمرینات متافیزیکی مختلف و گسترده ای انجام داده رژیم غذائی و ذهنی و زندگی مخصوصی انجام داد
تا همزاد و یا بدن نیمه مادی تسخیر شده و برای موارد مختلف مانند برون فکنی و یا انجام قدرتهای غیرمادی مختلف مانند راه رفتن روی آب و یا هوا
استفاده کرد.

چون تک تک انسانها و حتی حیوانات و حتی گیاهان نیز همزاد و بدن و وجود نیمه مادی دارند
لذا از نظر تئوری و علمی برون فکنی برای انسانها و حتی حیوانات و گیاهان نیز ممکن است.

و تحقیقات انجام شده حاکی از برون فکنی حیوانات در شرایط خاصی میباشد.

در بین تمامی دستورات و روشهای تسخیر همزاد
بهترین راه و مطمئن ترین آنها عمل به دستورات دینی به شرط داشتن نظم و توجه و تمرکز است.

با توجه به مطالعه و بررسی اکثریت ادیانن از ادیان بودائی تا مسیحی و کلیمی(آئین یهود) و اسلام و اکثریت فرقه های اسلامی
دین اسلام وداخل آن مذهب شیعه دستورات اختصاصی و تخصصی برای برون فکنی و تسخیر همزاد دارد
زیرا که تا انسان نتواند بهه برون فکنی و تسخیر همزاد برسد
مهار نفس سرکش و کنار زدن حجابهای ظلمانی برای درک عظمت و خلقت خداوند غیر ممکن است.
با تسخیر و مهار همزاد و یا بدن نیمه مادی
انسان چشم دل (چاکرای چهارم) و چسم سوم(چاکرای ششم) اش باز میشود
و میتواند خیلی چیزها را درک کند که با بدن فیزیکی نمیشود درک کرد
همچنین انسان قدرت تسلط به جهان مادی و انجام کارهای خارق العاده را میتواند داشته باشد.
و در عین حال دستورات و اعمال دین اسلام و مذهب شیعه در عینن ححال که
در مقایسه با سایر ادیانن و آئین های مذهبی و عرفانی فوق تخصصی هستند
از طرف دیگر بسیار ساده و زیبا طراحی شده اند
مانند نمازهای پنج گانه یومیه و یا روزه ماه رمضان و یا نماز شب و یا خواندن قران با توجه به معنی آن و قرائت ترتیل در شبانه روز
و یا بیدار ماندن و دعا خواندن قبل از طلوع و غروب آفتاب
و یا اعمالی مانند حج و یا پرداخت زکات و خمس و یا امر به معروف نمودن و جهاد کردن در راه خدا و مبارزه با خواسته های نامشروع نفس سرکش
و انجام رژیم غذائی خاص و رعایت حلال و حرام
و انجام مستحبات و دوری از مکروهات،
خواندن دعاها و گریه بر مظلوم مانند امام حسین و غیره …
که در هیچ دینی چنین دقیق و کامل به جزئیات اشارهه نشده است.

و در طول دهه های اخیر با توجه به پیشرفت علم
اکثریت اینن مسائل توسط دانشمندانی که اکثرشان مسلمان نیستند به اثبات رسیده است.

بعنوان مثال در شیعه به انگشتری نقره با نگین عقیق و یا فیروزه تاکید شده است
که امروز دانشمندان فهمیده اند قویترین ماده ضد عفونی کننده نقره میباشد و عقیق برای متعادل سازی
و تقویت چاکراها به خصوص چاکرای قلب (چشم دل) بسیار موثر است.

و یا نمازی که ما میخوانیم به نوعی طراحی شده که همزمان تمامی هفت چاکرای بدن را تقویت و پاکسازی کرده
و انها را رشد میدهد در حالی که مدیتیشنها و مراقبه های سایر ادیان به خصوص بودائی و تبتی ها
هر کدام از تمرینات بر روی چاکراهای خاصی مانند چشم سوم و غیره اثر دارد
و مراقبه ای نیست که مانند نماز در تمای هفت چاکرا به طور همزمان و کامل اثر بگذارد.

در هیچ فرقه و آئین مذهبی روشی مشابه وضو گرفتن نیست که انسان بتواند تمامی چاکراهای خود را با وضو گرفتن پاک و تمیز و تطهیر نماید.

در هیچ فرقه و آئین مذهبی نیست که وقتی انرژی کثیف تمامی بدن را میگیرد
چگونه باید آن را پاک و تمیز کرد
ولی در اسلام و در مذهب شیعه تا جزئیات عملی با نام غسل جنابت گفته شده که باعث میشود
بلافاصله بعد از انجام اعمالی مانند روابط جنسی انسان غسل جنابت نموده و بلافاصله بتواند نماز بخواند

اما من در کتابهای شرقی خوانده ام که گفته اند به هیچ عنوان بعد از عمل جنسی مراقبه نکنید زیرا برای بدن و چاکراهای بدن
زیانهای فراوانی دارد.

اینکه در اسلام گفته شده که با حالت جنابت و یا حیض نماز خواندن حرام است
به خاطر این نیست که یک مسئله ساده و سطحی باشد
بلکه به خاطر این است که مراقبه و نماز خواندن و حتی مسجد رفتن با حالت جنابت و یا حیض
باعث صدمه دیدن جسم نیمه مادی ما میشود.
و برای این کار ما باید ابتدا غسل کنیم تا بدن نیمه مادی ما اماده جذب انرژی مفید شود و بعد نماز بخوانیم و یا مسجد برویم.

اینکه میگگویند غیبت از زنا بد تر است باز ههم مربوط به بدن نیمه مادی ما میشود
زیرا در حالت گناه کردن مانند دروغ و غیبت و تهمت و غیره
انرژی تولید شده از عملی که انجام میدهیم باعث ضربه وارد کردن به ما و فرد مقابل ما میشود.

وقتی غیبت میکنیم در اصل انرژی فردی که پشت سرش غیبت میکنیم را تخریب میکنیم
و چون اسلام نمیتواند درباره چاکرا به عرب جاهلی حرفی بزند
میگوید که غیبت کردن مانند خوردن گوشت طرف غیبت شونده است.
و اگر خوب دقت کنیم میفهمیم که تخریب بدن نیمه مادی و کثیف کردن وجود خودمان
مانند کندن گوشت بدن فرد غیبت شونده و ریختن گوشت بدن ان فرد به درون معده خودمان است.
که وقتی خوب تفکر و تعمق میکنیم عمق و عظمت زیبائی قران و اسلام و مثالهای قریب به واقع آن را میتوانیم ببینیم.

و نتیجه اینها و عمل به دستورات اسلام و قران و احادیث شیعه (به شرطی که معتبر باشند)
تقویت همزاد و بدن نیمه مادی و پاک و مطهر نمودن آن و در نتیجه
تسخیر خود به خودی همزاد و برون فکنی و حتی مسائلی است که ورای درکک و فهم بشری است